人気ブログランキング | 話題のタグを見る

A piano man

On last Saturday, I went to buy a new watch because my one has stopped. When I arrived at the shopping mall "Macy's west", I could hear the piano music from somewhere. First, I thought it the recorded BGM. But I saw a piano man there. It was his live performance which was very excellent. My mind was relaxed a little.

By the way, I didn't need to buy new one because it has correctly moved, not stopped.
A piano man_d0038566_15565855.jpg




先週の土曜日、腕時計が止まってしまったので、新しい時計を買いに行きました。ショッピングモールに着いた時、どこからかピアノの音楽が聞こえてきました。最初、録音されたBGMかと思っていたのですが、ボクはそこでピアノマンを見つけたのです。そう、それは彼の素晴らしい生演奏でした。ちょっとだけリラックスできたかな。

ところで、止まってしまったと思っていた時計は実はちゃんと動いていて、新しいのを買わなくて済みました^^。
by tara-ex | 2008-06-09 15:59 | 音・映像
<< 7 Eleven My new host family >>