人気ブログランキング | 話題のタグを見る

The first meet

It has been 4 weeks since I came to La Jolla.
The other day, I saw a very cute cat when I was walking near my host family's house in the morning! But I couldn't communicate with him (or her) because he (or she) was very shy. I missed the bus which I should take while I took his photos.^^;
I was glad to see a cat. I hope to see him again. And I want to see a lot of cats.
The first meet_d0038566_6165084.jpg

The first meet_d0038566_617644.jpg




こちらに来て4週間が経ちました。
先日の朝、ホームステイ先の近くを歩いていたら、とても可愛い猫に出会いました。しかし、彼(彼女)はとてもシャイで、なかなかコミュニケートすることが出来ませんでした。ちなみに、写真を撮っていたら、いつものバスに乗り遅れてしまいました^^;。
また彼に会えるかな?もっとたくさんの猫に会えると嬉しいんですけど。
by tara-ex | 2008-06-22 06:05 | 音・映像
<< USS Midway Muse... Mt Soledad >>